We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar Info@beliv.nl.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie.

Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr .

Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.



Klantenservice

Bereikbaar via info@beliv.nl of op telefoon nummer: 0630604265

Via postadres: Van der Reijt straat 78. 4814NE Breda

of via onderstaand contactformulier.

 
 
 
 

Veelgestelde vragen


        Hoe zit het met de retourkosten?

De retourkosten zijn altijd voor de klant zelf. De goedkoopste mogelijkheid € 4,10 voor het retourneren van een pakketje is via PostNL.

Wil je jouw pakketje of brievenbuszending los retourneren, vermeld ons adres (van der Reijtstraat 78, 4814NE Breda) dan op het pakket. Deze kun je vervolgens laten frankeren op een DHL of PostNL locatie.

Let op: sale artikelen en artikelen speciaal besteld voor jou kunnen niet geretourneerd worden!
Meer informatie over retourneren vind je via:

https://beliv.nl/contact-klantenservice/algemene-voorwaarden.html



  • Wanneer wordt mijn retourzending verwerkt?

Retourzendingen worden momenteel binnen 1 a 2 weken verwerkt. Helaas kunnen wij voor het moment van verwerking niet zien of een retourzending bij ons binnen is gekomen.Wil je een of meerdere items terugsturen?

Stuur het item (of de items) binnen veertien dagen na ontvangst terug, samen met het retourformulier (Deze vind je onderaan bij algemene voorwaarden). Wij verwerken de retourzendingen eenmaal in de twee weken en storten het voor de geretourneerde items betaalde bedrag dan terug naar de rekening waar de betaling vandaan is gekomen. Helaas zien wij pas bij het verwerken van een retourzending of deze bij ons is binnengekomen.

Wij versturen onze pakketten doorgaans met PostNL, maar het staat je vrij om de retourzending via bijv. PostNL te versturen. De retourkosten zijn voor je eigen rekening.



  • Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

De levertijd staat vermeld in de winkelwagen en in uw orderbevestiging. Zodra wij uw bestelling aanbieden bij PostNL ontvangt u hiervan een e-mail. PostNL bezorgt alle post normaalgesproken de volgende dag; helaas komt het ook voor dat hier vertraging in zit. Deze vertraging kan in het ergste geval oplopen tot een week. Controleer bij vertragingen altijd het door u ingevulde adres in de verzendbevestiging en houd er rekening mee dat PostNL niet bezorgt op zondag en maandag.


  •  Hoe vallen de maten?

Goed op maat. Alsnog kan het voorkomen dat de maat iets afwijkt.

Handgemaakte artikelen is de schatting dat er 1/2 cm verschil kan zijn.



  • Kan er achteraf nog een artikel, kortingscode of andere wijziging worden gedaan/toegevoegd aan mijn order?

Helaas kan dat om administratieve redenen niet.



  • Kunnen jullie een bepaald item opmeten?

Deze service bieden wij niet. Wij controleren of items op maat vallen, en als hier een grote afwijking in zit, noteren wij dit in de artikelomschrijving.



         Ik heb iets bij jullie besteld, en dit is vandaag goedkoper geworden. Kan ik hiervoor gecompenseerd worden?

Helaas niet. Wij voegen regelmatig items aan de sale toe, omdat er nog maar enkele maatjes over zijn, het artikel niet meer terugkomt en wij de ruimte kunnen gebruiken voor nieuwe items.

Prijsverlagingen zijn in dit kader niet bedoeld voor eerder geplaatste bestellingen.

Het staat je uiteraard vrij om het eerder gekochte (ongebruikte) artikel binnen 2 weken na aankoop te retourneren, en het artikel alsnog in de sale te kopen.



  • Ik heb een e-mail ontvangen met de melding dat mijn bestelling is verzonden. Kan ik ook track & trace informatie ontvangen?

Zodra je bestelling wordt ingescand (dit is meestal laat op de avond), wordt er een automatische e- mail verstuurd met de barcode van de zending.



  • Ik heb geen bestelling ontvangen?

Onze brievenbuspost wordt verzonden met een Track & Trace. Wanneer deze aangeeft dat het bezorgd is gaan wij er van uit dat dit ook zo is. Hetzelfde geldt voor onze pakketten welke niet door de brievenbus passen. Deze pakketten worden verzekerd verzonden. Wanneer deze track & trace aangeeft dat het bezorgd is dan gaan wij er ook hier van uit dat dit echt zo is. Beliv is niet verantwoordelijk voor zoekgeraakte pakketten tenzij dat de track & trace geen bezorgstatus aangeeft.

Indien het laatste het geval is raden wij je binnen 48 uur contact met ons op te nemen.